Minecraft NOOB vs PRO vs HACKER

Gamers React

3,1 M megtekintés639

    Please note: On Gamers React, you will discover highly edited gaming clips from streamers. Clips used in the video are submitted by fans through our email and discord server. I spend over 12 hours per video editing to transform these clips into something that has never been seen before! There is also commentary from me that is included within the video for either added entertainment or to highlight something the audience may have missed out on without said commentary. My edits include creative subtitles, that we edit (it may go bigger or smaller based on the person’s speech or have some other kind of edit). Creative sound effects like cartoon effects when someone either falls from a high place, hits the ground, falls in lava, dies in the game, and much more. We include many memes in the video to make the video more entertaining for the viewer to watch as well as include many green screen effects to make the videos more comical and creative. We also spend time zooming in on peoples faces as well as zooming into certain parts of the video to highlight something the viewer may be missing out on if there were no zoom ins. We also manipulate audio or video in our clips to ensure there is no dead air for our viewers to watch. Over 50 clips are used in every video and we come up with a creative way to alter EVERY SINGLE clip to make it our own and UNIQUE to OUR channel. The majority of the unedited (or original) version of the clips I use can NOT be found anywhere else on HUgets. If you have any concerns or want a clip of yours removed, please send an email at GamersReactingYT@gmail.com
    CHECK OUT OUR MERCH shop.gamersreact.com/​
    SUBMIT CLIPS ON OUR REDDIT: www.reddit.com/r/GamersReactSubmission/
    SUBMIT CLIPS IN THIS DISCORD: discord.gg/9rH9a5Z
    twitter GamersReactYT
    instagram gamersreactyt​
    tik tok @gamersreactyt
    Background Music:
    "Night out" by LiQWYD soundcloud.com/liqwyd​
    This is the FIRST video of Minecraft NOOB vs PRO vs HACKER! In this video, there are people who suck at the game, who are really good, and then people who just hack and win because of that. There are so many hilarious clips in this video that you NEED to watch!
    ▼ Players featured in this episode, thanks everyone!:
    (In order of appearance)
    hannahxxrose www.twitch.tv/hannahxxrose/videos
    Button www.twitch.tv/button
    AverageHarry www.twitch.tv/averageharry_
    ShyaiKun www.twitch.tv/shyaikun
    t0xicplayer6 www.twitch.tv/t0xicplayer6
    taelou www.twitch.tv/taelou
    Wolfabelle www.twitch.tv/wolfabelle
    j2k0 www.twitch.tv/j2k0
    3upa www.twitch.tv/3upa
    aylerrrr www.twitch.tv/aylerrrr
    gabbo1416 www.twitch.tv/gabbo1416
    Bowshot www.twitch.tv/bowshot
    Brazilian_Cake www.twitch.tv/brazilian_cake
    Bxxron www.twitch.tv/bxxron
    BTMC www.twitch.tv/btmc
    Dowsky www.twitch.tv/dowsky
    Wallibear www.twitch.tv/wallibear
    HarbeeLive www.twitch.tv/harbeelive
    forsen www.twitch.tv/forsen
    coleslawbtwlive www.twitch.tv/coleslawbtwlive
    LetsHugoTV www.twitch.tv/letshugotv
    Couriway www.twitch.tv/couriway
    madeofjade www.twitch.tv/madeofjade
    Gentiio www.twitch.tv/gentiio
    microstevey www.twitch.tv/microstevey
    simonhoneydew www.twitch.tv/simonhoneydew
    favorce www.twitch.tv/favorce
    hary0tt www.twitch.tv/hary0tt
    IzurUHC www.twitch.tv/izuruhc
    real_jouzy www.twitch.tv/real_jouzy
    BatAtVideoGames www.twitch.tv/batatvideogames
    PotatoPie www.twitch.tv/potatopie25
    JeremixPL www.twitch.tv/jeremixpl
    TeosGame www.twitch.tv/teosgame
    PhoenixSCLive www.twitch.tv/phoenixsclive
    Blocksssssss www.twitch.tv/blocksssssss
    Tfue www.twitch.tv/tfue
    TapL www.twitch.tv/tapl
    tommyinnit www.twitch.tv/tommyinnit
    dream hugets.info
    Technoblade hugets.info
    More Related Videos to Enjoy
    Hardcore Deaths That Hurt To Watch... #13
    hugets.info/show/s5FnZsbetaWe0KA/vide.html
    Minecraft’s Black Hole Mod Is Very Funny
    hugets.info/show/xJRnfrG4noJ20Xo/vide.html
    Minecraft But Everything is 10x Bigger! MrBeast Gaming
    hugets.info/show/0KKeadapum2iuGE/vide.html
    hugets.info/show/0KKeadapum2iuGE/vide.html
    hugets.info/show/rn2orq7RmIKorJw/vide.html

    Közzététel: Hónapja

    Megjegyzés

    1. Speed Wolf

      4:23 ''He accidently dropped his sword in lava'' DUDE HE DROPPED HIS PICKAXE

    2. ชไมมาศ ไชยรัตน์

      i think hacker is sonoob

    3. Andhika 1602

      0:46 hahahahahaha

    4. Logan Sawyer

      4:30 he might be a noob because he said sword when it is picaxe

    5. joshua nava

      0:47 😂😂😂😂😂

    6. Greta Lamb

      Wait what server is that?

    7. Gilbert Hershel Pereyras

      Maybe at 4:26 maybe the creator of this is not looking she/he just dropped her enchant diamond pick and not the sword

    8. Arsenal is Bitch

      4:24 He Dropped his sword in lava What I see is a pickaxe

    9. Agent DonutzPh

      Gamers react be like: he accidentally dropped his "sword" in lava pfft Also me: wtf heck no its a frickin pick

    10. Ante Brekalo

      Are we just not gonna talk about how at 1:47 sword fell in the hoppers and than went in the chest and it didnt fall in the void

    11. Culman

      This is why I don’t play java

    12. MrHamster866

      0:45 he aint hacks he just laggy but good and the dude that flying prob laggy or hacks.

    13. QRA CHIEF BG

      5:30

    14. QRA CHIEF BG

      2:2

    15. Rockdav xD

      Gamers react how do u give u a clip for ur vid?

    16. Jacek Zaradniak

      0:47 this reaction 🤣

    17. Frane Muse

      I liked you just because you said like or a hacker Will still all of your data

    18. henry taylor

      4:29 he dropped his pcikaxe not sword

    19. henry taylor

      1:54 he is nto hackibg the person used a trick pearl

    20. henry taylor

      eifirst one is technoblade

    21. Dizzy Da Biggie Wizzy Glizzy

      6:39 look at his block count, he didn’t trap himself his opponent must have been invis

    22. A Person

      4:24 Sword? i think you mean pickaxe

    23. Not Mark Craft

      6:35 he didnt block trap his self because on bedrock theres a glitch that if you sneak and press jump it can go up high and you can go anywhere to hide to trap players

    24. milo gamer

      Wow that’s a sword NOOOOT

    25. Fun With Tech

      4:28 it is a pickaxe

    26. Hyakkimaru Uchiha

      6:38 uh he didn’t trap himself it’s an op trap in bedrock

    27. Zayaan Monjur

      Why is tommy a noob for accidently killong dream

    28. Lone_Wolf Games

      4:24 Thats a pickaxe not a sword

    29. Male jp3 raptor

      I guess I'm a pro because I was building a house 5 blocks above ground and he hit me off twice his knock back 1 and I block clutched it by placing two blocks and landed on them and he was like: BRO DID YOU JUST ACTIVATE HACKS and we told our other freind and we all started laughing

    30. Joel Streams

      time stamp 4:24 u said "he accsidently threw his sword in lava" its an picax

    31. Zeynep Camoglul lu Turgut hrrhrhrg RT htyrrh

      Who kills people in bedwars he's not pro who died is noob

    32. Paul Axl

      4:25 Sword???????

    33. R.A Telen

      Yesssss techno lost

    34. emmanuel salazarxDbuenaonda

      6:24 insane combo

    35. Kacper Woźniak

      2:45 tommy is not noob

    36. GAMING WITH ANTON

      4:25 ur a noob for thinking that pickaxe was a sword

      1. E man

        Yeah I think he just a bot

    37. noobmuffin :D

      how dare you make TommyInnit the noob in the thumbnail.

    38. JDoge

      6:36 i was watching potato’s stream when that happend

    39. Davy Game On

      👍👍👍

    40. Maryam Budiarsya

      He said sword but it was a pickaxe

    41. بك ك

      Rip hardcore world 2:17

    42. orbitblade

      The thumbnail tho

    43. Alexander Maximilian Randall

      gamers react he trapped himself me he didnt that was an invisble hacker

    44. fsdsjhgxskdgc

      So in this video I'm gonna call anyone who's a small youtuber and dies in a game a noob, and big HUgetsrs PROS when they do anything IN ORDER TO BE COOL

    45. sap4837

      4:20 or 4:30 absolutely a sword

      1. E man

        Close but it's 4:25

    46. Owen Hopkinson

      he dropped his pickaxe in lava did anyone notice that

    47. Frenzy head S

      Just stamping ranks and messing up their games

    48. Gregory Simanjuntak

      lets goooooooooooo

    49. Kory Cerda

      ha jokes on you! hackers can't steal my data because i have express VPN

    50. Da Johnson

      HACKER

      1. E man

        *. E S

    51. Callum Coombs

      4:24 I'm stamping Gamers React as a noob for calling the pickaxe a sword

    52. Hunter Good

      That he dropped

    53. Hunter Good

      That a picaxe not a sword

    54. Emmie Johns

      4:26 ummm... U ok man? U need it eyes checked?? Coz dat ain't no sword, mate! That's a Picasa...

    55. Hairil Malik

      Lets just ignore the part when he say "he accidently drop his SWORD in the lava"

    56. EpicBlur

      I like how tommy is the noob in the thumbnail lol

    57. Wolfje bruh girl

      steal my data but not my cookies

    58. Arkan Faqih Pranaja

      Bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Im using auto clicker lol

    59. Marcz gaming

      Kills a hacker is a hacker

    60. Kenjí

      Man this guy is capping we made mistakes sometimes its called mistake not noob your capping out

    61. Milagros Payac

      The victory punch

    62. PhrogSoxs

      4:24 hey I am a pickaxe ok not a sword:_(

    63. 킴냠

      :buffering:

    64. NemA_n1a

      4:24 thats not a sword, thats a pickaxe

    65. dulguun burenbat

      You accidently said sword instead of pickaxe 4:20

    66. ShaunLourne :P

      0:30 lol is my dude fly hacking or am i wrong?

    67. titan master

      In the vid at 4:25 you said he acedently through he's sword in lava but he acsadenly through he's Picaxe

    68. Stajo MC

      4:24 he dropped his pickaxe not sword, who's the noob now lol

    69. Erdem Dönmez

      6: auto clic

    70. among us girl among us girl and bot trust

      I can't stop laughing 0:48 seconds his reaction😂

    71. Pxsitxve

      The middle part in the thumbnail isn’t a pro it’s just bedrock edition

    72. Epic _brawl star

      2:40 i think is supposed to be pro

    73. Steve the Mc Steve

      1:00 technoblade: pathetic

    74. DH Journey with the deaf

      Average harry:heeeee Me: lol

    75. Enliros

      The pickaxe was a sword this hole time

    76. Milan_TTV

      The 2nd was funny 0:45

    77. Maxwell Craft

      4:24 wha- That a pick Not a sword...

    78. Drago world

      TECHNO NOOO

    79. Ciro Ignacio Alegre

      hes a god

    80. Ciro Ignacio Alegre

      5:57 YAYYYYYY DREAM GOOD

    81. MW. Harry

      So cringe...

    82. Aabi Rana

      No it was pickaxe 4:24

    83. Blizzard101 Gaming

      I HATE YOU

    84. ReliktHafen 119

      Nice Video bro

    85. Llano Jhun

      4:24 Sword: im not dead

    86. The Dark Plant

      Can we just talk about him referring a pickaxe as a sword?....

    87. The Dark Plant

      The dude:HaAaAaAaaaaaaaAAAAAa🐽🐷? 0:47

    88. Rares Hogas

      When will people learn that 95% of the time the hacker wins and 5% the pro wins. But still tho great plays

    89. Vineetha Sanu

      22th clip.and he throw his diamond pickaxe in lava and you said he throw his sword in lava and I was confused at the time and you got nice clips And nice video

    90. Pinksheep Bitch

      Sad to see phoenixsc In this vid

    91. Pinksheep Bitch

      0:59 technoblade is known to do that

    92. super minecraft

      4:25 he dropped pickaxe not a sword

    93. Faisal Qaituqa

      0:47 im laughing so hard about his face

    94. internal_sadness

      *sword

    95. Sepagan Family

      4:26 I think he ment pickaxe

    96. THENIxツ

      3:24 can you give me texture pack name?

    97. MaxiCooL Gaming

      4:23 yeah he dropped his "sword" Into lava

    98. Maria Casas

      Someone is visible

    99. Maria Casas

      That is a hacker

    100. Samuel Krafft

      Believe it or not I’ve beaten a fly hacker before I just used arrows and they disabled their fly mode before I hit them and they got knocked into the void